Sałatka z panierowanym serem Camembert


Inspiracją do śniadania jest przepis z Kwestii Smaku – Sałatka z panierowanym serem Camembert. Wspaniała i sycąca, polana doskonałym sosem.
Niestety to nie sezon na szparagi i musiałam je czymś zastąpić. Padło na mieszankę włoskich sałat. Nie wiem jak smakuje ze szparagami, z sałatą było bardzo smacznie.

ser camembert
pomidor
szparagi – u mnie zestaw sałat
bułka tarta
jajko

Sos balsamiczny:
ocet balsamiczny – ok. 1 łyżeczki
oliwa – ok. 1 łyżki
czosnek – jeden ząbek
sok z cytryny – do smaku

Ser pokroić w trójkąty, obtoczyć w jajku i bułce tartej, obsmażyć do zrumienienia na patelni z dużą ilością oliwy.
Ten punkt musiałam pominąć do wiosny : Szparagi obrać, pokroić na kawałki, usmażyć na patelni. Zamiast tej czynności umyłam dokładnie sałatę.

Na talerzu ułożyć pomidory, na nich szparagi i ser, u mnie: sałata-pomidory-ser-sos. Polać sosem i smakować :)

Komentarze